Home
| Achiziții publice
| 2024: Achizitii publice
2024: Achizitii publice
05.12.2024
Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara, cu sediul în Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara nr. 5, et. 1, Cod 300054, jud. Timiș, România, Tel/Fax: 0040-(0)356-426360; 0040-(0)356-426361; e-mail: iuliana.fogele@brct-timisoara.ro, CIF 17533873
VĂ INVITĂ
să depuneți ofertă în scopul atribuirii contractului de achiziție directă: Lot 3. Organizarea întâlnirii de lucru cu angajații BRCT Timișoara și a unei ședințe cu membrii Consiliului Director și Adunării Generale ale BRCT Timișoara, până cel târziu în data de 09.12.2024, ora 16.30.
Valoarea estimată: 28.876 lei fără TVA.
Detalii în caietul de sarcini anexat.
Durata contractului: estimativ decembrie 2024 - februarie 2025.
Modalitatea de realizare a achiziției: Achizitie directă de servicii, procedură internă, conform Legii nr. 98/2016, cu actualizările și completările ulterioare.
***
04.12.2024
Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara, cu sediul în Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara nr. 5, et. 1, Cod 300054, jud. Timiș, România, Tel/Fax: 0040-(0)356-426360; 0040-(0)356-426361; e-mail: iuliana.fogele@brct-timisoara.ro, CIF 17533873
VĂ INVITĂ
să depuneți ofertă în scopul atribuirii contractului de achiziție directă: Elaborare, tipărire și achiziționare materiale promoționale, până cel târziu în data de 06.12.2024, ora 16.30.
Valoarea estimată: 30.000 lei fără TVA.
Detalii în caietul de sarcini anexat.
Durata contractului: estimativ decembrie 2024.
Modalitatea de realizare a achiziției: Achizitie directă de produse, procedură internă, conform Legii nr. 98/2016, cu actualizările și completările ulterioare.
***
17.09.2024
Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara, cu sediul în Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara nr. 5, et. 1, Cod 300054, jud. Timiș, România, Tel/Fax: 0040-(0)356-426360; 0040-(0)356-426361; e-mail: iuliana.fogele@brct-timisoara.ro, CIF 17533873
VĂ INVITĂ
să depuneți ofertă în scopul atribuirii contractului de achiziție directă: „Lot 2. Organizarea Zilei Cooperării Interreg 2024 la Kladovo, Republica Serbia”, cod CPV 79952000-2 - Servicii pentru evenimente, până cel târziu în data de 23.09.2024, ora 16.39.
Valoarea estimată: 20.893,28 lei fără TVA.
Detalii în caietul de sarcini anexat.
Durata contractului: estimativ septembrie - decembrie 2024.
Modalitatea de realizare a achiziției: Achizitie directă de servicii, procedură internă, conform Legii nr. 98/2016, cu actualizările și completările ulterioare.
Anunț atribuire.
***
06.09.2024
Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara, cu sediul în Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara nr. 5, et. 1, Cod 300054, jud. Timiș, România, Tel/Fax: 0040-(0)356-426360; 0040-(0)356-426361; e-mail: iuliana.fogele@brct-timisoara.ro, CIF 17533873
VĂ INVITĂ
să depuneți ofertă în scopul atribuirii contractului de achiziție directă: „Lot 2. Organizarea unei întâlniri de lucru cu angajații BRCT Timișoara”, cod CPV 79952000-2 - Servicii pentru evenimente, până cel târziu în data de 11.09.2024, ora 12.00.
Valoarea estimată: 16.805 lei fără TVA.
Detalii în caietul de sarcini anexat.
Durata contractului: estimativ 12.09.2024 - 30.09.2024.
Modalitatea de realizare a achiziției: Achizitie de servicii conform Legii nr. 98/2016, cu actualizările și completările ulterioare.
Anunt atribuire.
***
01.07.2024
Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara, cu sediul în Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara nr. 5, et. 1, Cod 300054, jud. Timiș, România, Tel/Fax: 0040-(0)356-426360; 0040-(0)356-426361; e-mail: iuliana.fogele@brct-timisoara.ro, CIF 17533873
VĂ INVITĂ
să depuneți ofertă în scopul atribuirii contractului de achiziție directă: „Servicii de cablare si configurare a rețelei informatice pentru personalul BRCT Timișoara”, cod CPV 72700000-0 - Servicii de retele informatice, până cel târziu în data de 04.07.2024, ora 17.00.
Valoarea estimată: 23.000 lei fără TVA.
Achiziția presupune implementarea unei rețele informatice moderne, stabile și conforme cu standardele actuale din domeniul IT. Proiectul presupune cablarea a 9 încăperi distincte utilizând cabluri UTP Cat 6 sau superioare (aprox. 1000m), canale cablu adecvat (102/50) care permite montarea de accesorii pe el, 30 de prize duble RJ45 pentru birouri și locații suplimentare precum săli de conferințe și zone comune, precum și instalarea a 6 senzori de alarmă împotriva efracției, precum și a unei tastaturi cu senzori anti-efracție.
Echipamentele necesare includ patch panel-uri de 24 de porturi, switch-uri de 24 de porturi si rack metalic cu organizatoare de cabluri, ventilație și surse de alimentare neîntreruptibile (UPS). Procesul de implementare va implica planificarea detaliată pe baza planului clădirii, instalarea și configurarea echipamentelor, precum și testarea riguroasă a rețelei pentru a garanta performanța la 1 Gbps.
Durata contractului: 30 zile de la primirea ordinului de lucru.
Modalitatea de realizare a achiziției: Achizitie de servicii conform Legii nr. 98/2016, cu actualizările și completările ulterioare.
|