Prima pagina
|
Stiri
Help-Desk: Cele mai frecvente întrebări adresate de potențialii beneficiari ai Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontalieră România-Serbia
14 Ianuarie 2016
Secretariatul Comun al Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontalieră România-Serbia a publicat pe site-ul oficial al Programului, www.romania-serbia.net , lista cu cele mai frecvente întrebări referitoare la primul apel pentru propuneri de proiecte, lansat în luna septembrie 2015.
Întrebările din partea potențialilor beneficiari au fost recepționate de consultanții Secretariatului Comun pe parcursul evenimentelor de informare și promovare organizate la finalul anului 2015 sau prin intermediul serviciului de Help-Desk, care a fost funcțional în cadrul BRCT Timişoara până în data de 11.01.2016. Serviciul de Help-Desk a oferit informaţii privind modul de completare al formularului aplicativ şi al anexelor acestuia.
Lista cu cele mai frecvente întrebări (FAQ) este în continuare un document suport adresat celor care doresc să scrie un proiect, pe care să-l depună, în cadrul primului apel al Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontalieră România-Serbia.
Termenul limită pentru depunerea proiectelor este 1 februarie 2016, ora 16.00 ora României, în timp ce termenul limită pentru depunerea proiectelor strategice este 15 martie 2016.
Proiectele vor fi depuse la sediul Biroului Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara, str. Str. Proclamaţia de la Timişoara nr. 5, cod poștal 300054, Timişoara, România. Mai multe informații pot fi obținute la numărul de telefon: +40356.426.360
Lista cu cele mai frecvente întrebări poate fi consultată aici.
Inapoi
|